Sunday, June 29, 2008

DINNER MUAFAKAT DI KMS..

Mlm td, aku n kwn2(asmaa, shafa, enna, jija & hanisah) & beberapa bdk boys tolong cikgu uruskan dinner yg di adakan di KMS(di dewan baru) ni(ckgu rahimah yg mntk tolong). Antara org yg menghadiri dinner tu ialah antaranya wakil-wakil pengetua semua mrsm di mlaysia ni, guru2 mrsm & yang-dipertua muafakat(kbnyakan dato` & datin).

Persembahan
Yang paling best time prsembahan je...ada band dari KMB dtg..& prsmbahan kulintangan dari mrsm jasin..teringat aku time graduasi & grand dinner form 5 semasa zaman sekolah dulu..prsembahan yg sama aku tgk..cume, time dulu..pengetua kami import bdk2 mrsm kota kinabalu sabah yg utk perform..yg kali ni, mmg junior2 aku la yg perform.
erm..yg band dari KMB tu, ok la jgk..vokalis die smpai ade 3 org..4 lagu rasenye diorg nyanyi..

Makanan
Bila tiba time nak mkn, tugas kami kena hidang nasi kat semua tetamu..segan pon ade..sbb kami duk mcm mnyibuk je kat situ tumpang mkn kat situ.huhu~~
mknan sdap2 sume..tapi kami x larat nk mkn..udang besar2 msk smbal, gulai daging, ayam goreng..erm..

Borak-borak
aku x sangke jumpe kwn lame aku..one of boys yg dtg perform dr KMB tu is my old friend time kat mrsm transkrian dulu..name die raja..still pendek gak..huhu~~sory to say..
kitorang borak2 gak r..bout reunion yg aku x dpt attend time kat trans tu..adoi~..talking bout reunion make aku sdey gak laa...& mcm2 lg gak r isu utk dborakkan..die kate aku still x berubah mcm time skola sbb tu die ingat aku..hihi~~die siap ingat name aku lg..haha....trharu...time borak2, trnmpak gak x-pengetua aku kat trans dulu(en. salleh). aku tegur gak die time tu..stil ngan rmbut afro die & brcermin mata)..
pastu, nmpak gak mama ya(pn rohaya-ckgu pjk kat trans dulu yg garang).
Aku hepi gak mlm td..wlupon penat
erm..ngan bdk2 junior dr jasin tu, mcm2 cerita gak aku dpt taw..n diorg siap ajak aku pegi the store lg pagi ni..tp rase x larat laa..my family nk dtg lawat aku hari ni...diorg kate, ckgu2 bnyk puji menggunung2 kat batch kami n slalu compare ngan batch diorg..ustaz razali siap tukar skola lg sbb x larat nak uruskan diorg...erm..diorg tdo satu mlm kat sini..yg bdk boys dr jasin tu kate diorg siap mandi kat allson lg ptg smlm..isy2..

hurm..that`s all.....


ngan bdk2 jasin yg main kulintangan tu..chaiyok adik2..korang maen best..

No comments: