Saturday, August 2, 2008

durian oh durian...

Durian...sgt sedap,enak, lazat....manis lemak berkrim tidak terkata...
adoi..aku mmg suke sgt2 la mkn durian nih..
mak aku ckp time ngandung aku, die ngidam mkn durian..huhu~~
so, smpai skang la aku suke gile mkn durian nih...
aku rase sian n pelik ngan org2 yg x suke mkn durian,
yg even x leh bau durian tu cmne
rugi la cmtu taw...
raja segala buah..
bkn semua ngara kat dunia ni dpt mkn raja buah ni

gmbr2 kat bwh ni..klj bg sume students n ckgu mkn durian
adoi..mmg best sgt laa..
dewan selera siap masak bubur durian lagi tu

da lame x mkn bubur tu..mkn ngan pulut lak tu
mkn ikut homeroom
tp bdk2 klas aku..hentam je mkn ramai2 ikut klas...
mmg time 1 ogos tu..x ade ape2 yg masuk dlm perut aku
selaen durian..sbb lpas bntai durian bnyak2..
aku blah dr klj..naek KTM
pegi mid lak..
coz nak jumpe mama kat sane...smbil tnggu die setelkn hal,

aku jalan2 kat mid tu sorang2 selame 2 jam stgah...huk2..
pastu, on the way bak balik umah..
singgah umah nenek jap..
die bagi lg durian berlambak2,,
huk33..leh demam aku cmni..
mlm tu aku bntai lg durian..
kne mkn puas2..kot2 la x dpt mkn lg lpas ni..






3 comments:

jonieluvjunee said...

nina.. rab tu mcm dak skul kak isha je... heh

Hasmah Markom said...

Wassalam, bestnya! sesekali bersama menikmati bau harum buah berduri ni enak gak kan. Tapi sayang tak semua yang gemarkannya, ye lah masing- asing ada selera sendiri! Mungkin mereka dah jelak kot!

Penangan durian - kata rang tua2, nak elakkan rasa pening, minumlah air dalam pangsanya tu.

Bye......

rif the great said...

tu la.
pelik gk la nape org xsuke mkn durian kn.
btw. aku tergolong la dlm org tu!
hehe