Sunday, December 14, 2008

i hate this part

*sambil taep post, dgr lagu pussy cat doll yg tajuk post ni*

benci2..bile tgk dalam beg..my TOK essay yg pak lan dah tanda is not there...
isyy..camne aku nak edit essay tu..mane plaks aku letak bnde tu..
edit je la essay yg ade dlm lappy ni.
edit part2 yg aku ingat time die komen2 essay aku ari tu..
geram la plaks..seriously, aku ingat da masukkan dalam beg b4 balik ari tu...

EE oh EE..
aku sayang sama kamu..
mari2 saya betulkan kamu..
EeEeEeEe....

*due2 bnde ni je la memeningkan aku skang..*


pegi jalan2 jap [out]

out-out-out

lalala~

pegi tido ok?

entah ape aku merepek ni..

-off-

3 comments:

-miyn- said...

EE go EE go!

-Shafawati- said...

post ni benar2 menakutkan aku.... uwaaa....

alicia keys said...

miyn-tunggu la korang time da stat wat EE nnt..

shafa-kenapa takut lak??ko bukan dah siap ke?