Tuesday, January 27, 2009

dialog

perhatian: watak, perbualan atau situasi di bawah ini adalah
rekaan
penulis semata-mata tiada kene mengena dgn yg hidup atau mati..

di suatu tempat dan ketika,
faris sedang 'show off' gambar2nya semasa dia pegi
menonton AJL tempoh hari..

nana: wahh..ko dpt tiket VIP pegi AJL ari tu ye?
faris: yup2..jgn jelez ek..aku ade org dalam utk dpt pas VIP tu..hehe..
nana: camtu plaks..huaa2..jelesnye aku..nak jugakk...
nape tak ajak aku sekali..
faris: ala..laen kali aku ajak ko eyh..last year aku dpt gak pegi AJL nih..
nana: waaa..aku minat giler ngan ziana zain...
teringin sgt nak tgk die nyanyi live..
hassan: muke cm ko ni layak ke dpt tiket VIP pegi AJL tu..
faris: ceit..ko jeles la tuh..
hassan: ececeh..sape lak kat sebelah ko dlm gambar2 ko tu.. cun seyh..
faris: tu sepupu aku laa..nape??..nak nombor hp die??
hassan: hahaha..takde laa..kem salam kat die ek..
(dgn nada malu2)

nana: isy2..mcm2 la korang ni..jom pegi konsert rihanna kat
bukit jalil nnt nak?..13 feb nnt..
hassan: lorh..suh la faris dapatkan tiket free lg...
mane la taw die leh dptkan ke..

faris: ape laa..tiket AJL free ngan tiket konsert rihanna
sgt2 la berbeza..huh..
nana:alaa..mane la taw kan..


-sekian-

dialog di atas hanyalah kemerepekan penulis yg sedang
mengunyah coklat kegemarannya..
minta maaf kalau ade sesiapa yg terlibat..
itu hanya kebetulan semata-mata..
=)

5 comments:

fieqa said...

salam~..

erks, hahaha!
cam klaka je dialog ni..
siyes nampak cam real.
huaa2..

eit, "sape yang kat sebelah ko tu..cun seyh"..

kak rose ek??
ahahah!!
guro2~

kalo betul ape salah nye..minat sgt ngn ziana zain ek..hua3

..alicia-rnro.. said...

erkks...
ape adik fieqa merepek nih..
semua ini rekaan semata-mata je..
=P..
akak takde kene mngene dlm situasi n dialog trsebut taw..
akak tak minat pon AJL nih..
yup2..bab ziana zain tu mmg minat gak laa..
ermm2..ade la cite di sebalik ni knape akak buat post ni..

AlexAlabasta said...

(Tengah mencari rakan2 untuk ke PGL Season 3)

-Shafawati- said...

Rihanna vs Mirwana

..alicia-rnro.. said...

alex-so??..pegi la ajak kak nisa~~~

shafa-errkkss..