Sunday, February 8, 2009

lawatan ke rawang & ipoh

my beloved klamates-enna, farah & aqila telah memutuskan untuk menginap di rawang sebelum meneruskan perjalanan ke hospital ipoh..
pada sabtu paginya itu, satu family aku n mereka bertiga tu pegi melawat emak emosah di hospital ipoh itu..
kali terakhir family aku lalu kat highway utara-selatan ialah semasa menghantar aku membuat CAS di zoo taiping..
mase itu, aku menginap kat umah emosah la..
famly die sgt baek kat kami semua yg wat CAS kat zoo taiping tu..
sampai kat hospital ipoh dalam pukul 12.30 tgh ari cmtu..
bila smpai sane baru aku sedar, yg aku memang tak kuat sbnarnya..
aku tak naklah cerita apa yg aku saksikan or sebagainya..
cukup aku nyatakan kat sini, bile smpai..tak lame lepas tu aku nangis..
mujurlah, keadaan selsema aku yg agak teruk time tu macam 'cover2' sket keadaan aku time tu yg dah sebak..
aku doakan emak emosah akan cepat sembuh & sehat sejahtera..amin2..

tgh penat sebenarnya ni..balik dari ipoh, pada belah malamnya itu,
kami semua pegi pasar malam kat bukit beruntung..
esok paginya, mama masak soto untuk sarapan..
sebelum balik kolej, sempat gak singgah low yat..
bukan ape...ade hal yg linda nak setelkan..
alhamdulillah..setel gak masalah die tu..
thanz papa, mama, linda n epi..sebab sabar layan kerenah kami semua ni..
dah2..nak taep lab report..let the pics je tell the stories..

dari kiri-linda-nina-enna-aqila-farah

sempat posing depan rumah...


singgah sebentar kat RNR tapah..

membeli buah-buahan..


papa n jefry khusyuk makan2..

manalah diorg yg lain ni..minum air dululah cmni..

di dalam kereta..

me & jefry..

p/s-to farah, enna & qila..nakalnya korang..mempergunakan adik aku ye..huaa3..isy2..

link ke post qila ttg lawatannya ke rumah aku..(klik sini)

4 comments:

...sarah n... said...

rindu mahu melihat wajah anda...

tq for the pics...

..alicia-rnro.. said...

sarah-hehe..iye la..sudah masuk 5 tahun kita tidak ketemu bukan..
tak sangke lak leh jumpe kat blog..dulu mase ade frenster, tak de plak kite saling kontek..

...sarah n... said...

yela...frenster tu jarabng bukak2..


huhu....


plus, nama ko rose - r, jaoh tu mau cari...blog kan sng skit...

hahahaha...

..alicia-rnro.. said...

owh..mcm tu plaks die..
takpe..time aku ade fs dulu tu mmg x active pon..sebab tu aku delete je..