Sunday, March 8, 2009

i love this part..seriously~

MAKAN..
itulah antara perkara yg menggembirakan hidup aku..
menikmati rasa makanan yg enak dan sedap antara perkara yg sememangnya sgt2 mendamaikan hati ini..

ok rose..cukuplah merepek..pendekkan post kamu..buang masa saja..
tak sedar diri langsung exam final nak dekat..
ok2..saya sedar..cuma, kalau bab2 makan saya selalunya sgt2 excited..

petang tadi sy temankan mama pegi hi tea kat sime darby convention centre di bukit kiara...sebenarnya majlis tu kebanyakan yg pergi tu cikgu2 n ahli2 PIBG sekolah mama sebab nak raikan pengetua yg akan pindah ke skolah lain..
pergi ke sana menaiki kereta cikgu ju, die cikgu bi..aku suke r gaye die..sempoi abih..haha..

ok2..nak sambung study..let the pics je la tell the story..


yg ni aku tak sempat mkn..sbb kenyang sgt..


kegembiraan yg nyata..


=)

byk lagi makanan sebenarnya..byk sgt2..sgt2 byk..haha..
tapi aku tak sempat amik gmbr sume sbb dah lapar sgt tgk sume mknan2 tu..
all in all, saya suka makan..
hati akan riang girang gumbira apabila dpt mkn yg best2~

8 comments:

asmaasolehah said...

wei rose...x aci..aku nk jugak!!!!

emosah said...

wei....
aku teringat aku pergi hi-tea ngan ayah aku kat bukit merah lake town resort....
syok gila...

-Shafawati- said...

naaaaakkkkkkk jugak..!!!

nak makan kuih..

..alicia-rnro.. said...

asmaa-x aci eyh..heh~grand dinner nnt kite mkn puas2 k..

emosah-yeke..bab2 mkn mmg sgt2 syok..

shafa-laaa..kuih jugak yg ko nak dlm byk2 mknan tu..aku bantai kek byk gile time tu...

cik ju...SEGAR... said...

nina...cik ju rase dalam banyak2 makanan..mongolian BBQ laaa paling best sbb seme yg mkn cirit birit..termasuk cik ros, cik pah dan cik ita...hehehe..nasib laaa nak buat camne dok?anyway..nnt ajak mama g hi tea kat sunway hotel lak...kat sane lagi happening..kat sime darby tu teringat ikan snowfish yang dibaluti oleh aluminium foil dan disirami dgn sos BBQ...yum..yum..tp overall SIME Darby cik ju bagi 9 out 10..9 jer sbb x serve coffee cos most hi tea ade coffee..pe laa sime darby nie..bagi teh tarik jer...dah merapu laa nie...muahahahaarun salim bachik....

..alicia-rnro.. said...

mongolian BBQ laaa paling best sbb seme yg mkn cirit birit??

hahaha..naseb baek nina tak amek yg tu sbb x larat dah nak makan..

ikan snowfish yang dibaluti oleh aluminium foil dan disirami dgn sos BBQ..huaa2..saye sgt suke yg itu..sy suke yg itu!!~

9/10 eyh..hahaha..btol2..air bandung die pon manis gilerr222..

muahahahaarun salim bachik....
(klaka la ckgu ju ni)
pssstt..td nina dah dgr balik lagu akon n dah tgk lirik die..btol la ape u ckp..hahaha..

s.e said...

bapak ah weyhh...makan x ajak! =(

..alicia-rnro.. said...

hahaha..iye2..nnt aku ajak ko makan..

psstt..time grand dinner nnt r..haha