Tuesday, July 28, 2009

berhentilah mempersoalkannya..

mula-mula, agak peliklah kan..ingatkan orang kat TV or surat khabar semua salah sebut or salah taip..apehal plak sebut allahyarham ni..arwah kan pengarah filem terkenal..
her or him takkan depa boleh wat silap...aissyy.
then, tiba-tiba my mum ckp pasal benda ni tadi..aiseyhh..aku baru tahu kisah dia ni..
astagfirullah..aku tak sangka langsung pun..siapalah kita nak ckp dia tu betul2 khunsa or memang lelaki sejati or whatsoever..hurmm...al-fatihah untuk arwah..
semoga roh beliau di cucuri rahmat..amin.

"Kalau kita menjangkakan kita disayangi kerana kekurangan kita, kenapa kita
menolak untuk menerima dan mencintai kekurangan orang lain?"
Sumber : Kosmo! yang memetik kata-kata Yasmin Ahmad.


gambar

artikel1

artikel 2

p/s-kalau nak taw lebih lanjut,google sendiri..

3 comments:

nisa' said...

oh.. isha dah lame dah tau.. 2 tahun lepas lg.. siap de pics time die jd laki lg.. but x brani la ltk kt blog dlu2.. tkt kne saman.. heh.. but de la isha btau kwn skit2 n tunjuk gmbar die.. but die khunsa.. xslh kan die plih jantina ape pon.. kan? kak isha xtau sgt pon.. heh

zatiesiska abdul rahman said...

haah tau bnde ni..cume x cte pjg lebar sgt

Anonymous said...

dia seorg khunsa. dalam islam sendiri cakap, ikut gen mne yg lagi kuat dan serasi dalam diri dia.