Monday, July 13, 2009

tagged by LYN bdk comey..

Syarat-syarat :
1. 'Tag' dijawab dalam Bahasa Melayu sahaja.
2. Tag orang yang telah men'tag' anda
3. Tag orang yg anda mahu tag.

Sila jawab soalan-soalan ini dalam Bahasa Melayu sahaja.

1. Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu?
::baru balik dari kerja laa..balik naik bas..sampai2 umah terus bukak laptop..
sbb nak maen game yg best tu kat facebook..

2. 2 jam yang lalu?
::sedang kerja laa..nak cari duit..

2. Anda suka
::tengok TV, tido, memerhatikan perangai manusia yg pelbagai ragam

3. Minggu lepas
::saya pergi ke KMS jumpe ckgu siti sbb nak uruskan hal yg itu,
sehari selepas result IB keluar

4. Tiga lagu yang boleh anda dengar berulang-ulang kali
::dilemma(nelly dan kelly)-sejak form 2 okayy
::kesepian (dygta)
::mungkin(anuar zain)

5. 3 binatang yang anda tak suka
::cicak..eeuuwww..sgt geli laa..

6. 5 fakta tentang anda
::suke mkn laksa
::sekarang perasaan agak bercelaru
::amat sayang akan keluarga saya
::takde hp(sekarang tgh gune hp adik sentiase, hp yg ade telah lama rosak)
::hari2 malas nak pegi keje(kene bangun b4 kul 6)

7. Tahun depan mungkin.
::saya dah start blaja laa..insyaallah~~

8. Saya tak reti
::nak masak sedap2 mcm nenek saya

9. Saya pandai
::makan, makan, makan..haha~~

10. Kawan saya
::semua baik2 belaka(harap2nya begitulah)

11. Saya ada
::keluarga yg bahagia..dan saya sgt happy!

12. Saya seorang
::yang pemalu(haha..)

13. Adik saya
::ada dua org..seorg lelaki dan seorg perempuan

14. Saya tak pernah bosan dengan (senaraikan 4)
::buku cerita yg best!
::makanan yg sedap!!
::kawan2 untuk berborak!
::internet~

16. Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda
::ermm..tataw la pulak bab nih..sape2 yg bace nih sila jawab untuk saya peliss..

17. Saya rindu
::of course la kawan2, cikgu,tilam kat KMS dulu..sbb sangat empuk laa..haha..kat umah punye keras..

18. Saya tak sabar
::nak tahu result tentang yg itu~hurrmm..

19. 5 laman yang anda slalu layari:
::blog rakan2, politik2.
::facebook
::laman web yg boleh detect sape2 yg invi kat YM tu
::laman web boleh detect siapa, dari mana, berapa lama mereka yg lawat blog saya
::utusan malaysia, berita harian dan sewaktu dgnnya

20. siapa yang anda mahu tag?
::emosah, majod, fain, rifqi, redza, sarah nur, syasya
dan siapa2 yg saya telah list blog mereka di sebelah ini
SILALAH BUAT ye..

1 comment:

...sarah n... said...

dah buat dah tagged ni. hehe.