Thursday, October 8, 2009

time..

minggu ni..ada benda yg sedih, ada benda yg menggembirakan...
malas nak fikir ayat sesuai, aku listkan je laa..

PERKARA SEDIH
1-jiran rapat aku meninggal..beliau seorang cikgu yg sangat baik, bapa kepada 4 hero..yg sulung anak dia sebaya linda..sedih sangat..baru dua hari sebelum dia meninggal, aku pegi beraya umah dia..tiba2 je dengar dia meninggal dunia selepas balik solat jumaat..eksiden motor..

2-mendapat beberapa berita buruk dari MARA..malas nak list perkara tersebut..tetapi honestly,agak kecewa sebenarnya..apatah lagi kawan2 aku yg datang dari jauh..bersama2lah kita bersabar ye rakan2..

3-tidak cukup dengan itu, sampai2 umah emosah@hanisah, terjadi perkara tidak diingini..geram jugak la..kesian emosah kena layan kami..sory emosah sebab susahkan ko..huk2.


PERKARA GEMBIRA
1-ada mentor tu datang dari perlis, singgah beraya kat umah ni..bukan mentor kepada aku pon..tetapi mentor kpd sorang rakan baik aku ni laa...mentor tu bagi aku, agak baik hati orangnya..aku temankan diorang bincang2 pasal ada hal sket..dan aku dgr sket2 laa...huhu~btw, aku nak cakap gak kereta kaler kuning die tu HOT..haha..kepada siapa yg berkenaan, tengkiu la ye kerana sudi datang beraya sekali kat teratak buruk ni..

2-dapat keluar dgn geng GALA..ena,yana,nina..gala-Na..hihi..hepi sgt dpt spend time dgn korang kat midvalley..teringat time kat KMS masa nakal2 dulu..haha..cume, tak sempat karaoke je, sbb tak jumpe tmpt karaoke tu..

3-dapat jumpe budak2 BT..korang beraya sekali kat umah aku..sory ek if layanan tuan rumah tidak memuaskan..hihi..hepi dapat jumpa emosah dan asmaa gak..rindu korang..lepas ni aku datang lawat lagi k..

sekian saja laporan untuk minggu ini.haha..

4 comments:

Faiz said...

tiap2 kesukaran itu ada kemudahan.lepak sudey.btw korang gi ble?? i mean fly

farhan khairudin said...

tpt karoke tu kat the garden, tingkat 4 rasenye, campur mkn kalo 3 org 17 ringgit cmtu.. sape yang meninggal ek?

rose said...

faiz-tu yg wat aku geram dgn mara..diorg tgh consider kami patut or tak amik summer school..kami semua nak summer school tu..kalau x amik summr school, kene fly bulan 2..waaa..x nak la lambat2..kalau amik, fly awal bln 1..insyaallah..

meor-kat garden eyh?..yeaa..nak try la pi nnt..ko knal ckgu azman, suami cikgu huzaina. umah die sebaris dgn umah aku..

farhan khairudin said...

innalillah, kenal, die ajar ak muzik waktu drjh 5 dulu..