Sunday, May 8, 2011

BFF.

you are my best friend forever!!..
dia yang banyak memberi saya nasihat tentang apa pun..
dan saya memang percaya akan nasihat dia..

dia yang banyak tegur saya kalau ada yang tak kena di mata dia..
dia yang sentiasa ambil berat tentang diri ini..
dia yang selalu ada di saat saya memang perlukan seseorang untuk luahkan segalanya..
dia yang amat menyayangi diri ini tanpa syarat..
dia yang amat memahami diri ini..
dia yang ada di saat diri ini sedih, susah, gembira,tak kira apa pun..


tak lain dan tak bukan siapa lagi kalau bukan MAMA saya..
sapa yang tak jadikan mak dia kawan baik memang rugi.
sebab tak ada orang lain yang lebih memahami kita selain emak kita.
yang telah melahirkan, mengasuh, membelai kita sejak kecil sampai sekarang.

dari kejauhan ini,
saya ingin mengucapkan selamat hari ibu kepada mama saya yang tersayang..
saya tahu, banyak salah silap yang telah dilakukan pada masa lalu,
semoga mama saya memaafkan saya, agar Allah juga dapat memaafkan saya..

''everyday is a Mother's Day to me''

i love u so muchhhh mama..
and i really really miss u..

3 comments:

rose_idah said...

Dear nina,

You’ll never really know, my dear,
Just how much you mean to me,
A mother’s love, buried so deep,
That only my heart can see.

When I sit and really stare at you,
All I can do is grin,
Somewhere down deep inside,
I see myself within.

The roads we have traveled,
were not always that good,
I would take back all the pain you’ve felt,
Only if I could.

I know that I’m not perfect,
It’s the best that I can do,
But everyday, I thank the lord,
For a daughter as special as you.

i love you nina and may allah guide and bless u.

akuhamba99 said...

;')

cik nina said...

mama: terharuuuu!!..sob sob sob.. love u sooo muchh!..

akuhamba: hehe..