Sunday, November 11, 2012

kemas.kemas


haih.before exam punya la semangat nak kemas barang.
tapi dah habis exam, tak start2 pun kemas barang ni camne.
lepas buat garage sale hari tu, ampaian, rak baju, rak buku, rak kasut semua dah diangkut junior..so, semua barang/baju/buku segala memang letak kat lantai jelah jawabnya...
ni baru bilik, dapur ruang tamu segala memang tengah berterabur..

yang gambar atas tu sebahagian ruang tamu je.hamik ko 2 kotak besar & 1 kotak kecik nak shipping angkut bawak mesia.apa yg banyak sangat entah.haha.

tinggal aku dan Ena je so memang tak jadi apa la.
tengok movie, guling2 kat katil, jalan-jalan

bye.nak sambung tengok movie.


No comments: