Monday, March 27, 2017

all praises to Allah


Di akhir bulan Februari yang lepas, dengan tak disangka-sangka keluar pekeliling yang telah lama diharapkan setiap kali borang pindah dihantar..

Sesungguhnya rahsia rezeki dari Allah yang Maha Mengetahui tentang segala aturan perjalanan hidup kita ini walaupun kita merancang segalanya :)


Tiba-tiba penuh whatsapp mesej dengan ucapan tahniah dari rakan-rakan dan family...
Terdiam dan cuba jugak untuk cubit diri sendiri masa tu mana la tahu hanya mimpi kan..
alhamdulillah ya Allah.. penantian untuk balik Semenanjung telah berakhir..
selamat tinggal Borneo...bercampur baur perasaan,
terkejut, gembira, sedih nak berpisah, serabut nak mengemas dan lain-lain masa tu..
syukur sangat si suami banyak sungguh membantu..aku rasa kalau sorang-sorang tu memang tak berjalan la proses mengemas..thank you Abang..

Semoga bertambah murah dan barakah rezeki di tempat kerja baru nanti.Amin

Nantikan post seterusnya dari Kuala Kangsar.hehe.

Wednesday, February 8, 2017

page 39/365

Januari dah berlalu.
Februari menjelma.

oh blog baru nak update?hoho,kemalasan melanda diri. acah acah bajet busy.

TV drama Lara Aishah dah habis.total 100 episod. tiap satu episod di tengok tanpa satu yang terlepas.keh3.

Now tengah layan The Promise (Pangako Sayo version baru) kat 105..yang tu beratus-ratus ye episod.setakat ni masih istiqamah melayan walaupun geram jugak takde sarikata.just alih bahasa macam kartun Doraemon dan Conan. The reason tengok Pangako Sayo? takde ape. suka tgk Yna yang comel.tak jugak.tak pasti kenapa tengok.mungkin cerita drama Melayu terlalu membosankan.

Isnin lepas pendaftaran pelajar Ting 1 dan 4.dapat 3 orang anak homeroom baru.

lambatnya cuti sekolah.cepatlah cuti.

alhamdulillah dah join Shaklee.hehe.jom la order kat ahkak.syokkknya Shaklee.hehe.

oktujebye.