hooray!
cuti sekolah selama seminggu bermula sudah.
phewww..cutilah sangat kan padahal banyak kerja yang perlu disiapkan.
alhamdulillah.ada rezeki untuk balik rumah sebab flight balik KL murah.
kalau tak maybe berkampung di Tawau ni seminggu.
so, maybe ada updates menarik di rumah nanti?
hik hok.
im coming home.im coming home.
#eh.
ada siapa-siapa nak order rumpai laut?
okthanksbye
Pages
one click away..
Friday, March 22, 2013
Saturday, March 9, 2013
too many things
yeah.
dah march sudah.
padahal memang banyak sangat benda nak ditulis/ cerita kat sini tapi tak pernah nak update2.
nanti lah ye.
cuma nak taip ni je buat masa sekarang:
dah march sudah.
padahal memang banyak sangat benda nak ditulis/ cerita kat sini tapi tak pernah nak update2.
nanti lah ye.
cuma nak taip ni je buat masa sekarang:
1. having the right friends is better than having a lot of friends.
2. searching is better than waiting (for opportunities)
3. diuji tapi tak tau sedang diuji adalah bahaya.
4. learning has no time limit. depends on how much time we're willing to invest on it.
5. knowledge is always available. depends on how much effort we put to gain it.
Subscribe to:
Posts (Atom)