Showing posts with label students. Show all posts
Showing posts with label students. Show all posts

Monday, October 17, 2016

Good times and bad times

Hi peeps!

So my dear form 4 students will be sitting for the BIG exam today!

IGCSE.

yeah.. that RM 2000 examination fees that they need to pay on their own.

Let's pray the best for them.

I hope all my form 4 students can do well in this exam.

Good times become good memories.
Bad time become good lessons


Thursday, November 5, 2015

No No No No November

Hai.
Konon drama la tu tajuk post ni.
Kekeke.

Takde apa pun sebenarnya.Saja nak cakap dah masuk November.
Rasa macam tak percaya umur dah 26 tahun 5 hari..lagi 4 tahun nak jejak 30.oh no.

Apa yang nak update ek.

Sekarang suka tengok TV series Castle, Forever, The Mentalist, Criminal Minds
The list goes on.Sejak ada Astro kat rumah memang mengadap jelah.banyak cerita best..terleka la kejap kerja yang menimbun.

oh ye.congrats All Blacks..berturut-turut jadi juara..2011 dan 2015..hihi..how time flies.

lagi 3 minggu nak balik semenanjung.hoyeh.kerja assignments UPSI semua ke laut..tak buat apa-apa pun lagi..

Heyyy..apa ni semua benda naik harga oiii..strehh la.hikhok..if harga barang-barang naik lepas tu gaji naik banyak every year ok jugak.. T__T

hampir setiap hari masak di rumah.alhamdulillah..jimat dan berkhasiat gituhh..tapi menu biasa-biasa je..rebus,sup, tomyam,goreng repeat semula.hahaha..







Dinner Form 2 hari tu..dengan anak-anak homeroom..meriah la dengan kambing golek lagi.nyumsss sungguh laa..tahun depan depa ni amik PT3 pulak..kejap je masa.

okeyy..
nak sambung marking paper menimbun okes..huaaaa

Friday, October 23, 2015

graduasi

First time jadi Setiausaha Majlis Graduasi ni.Alhamdulillah pengalaman baru..walaupun memenatkan dan memeningkan kena buat macam-macam surat, memo meeting dan minit mesyuarat etc tapi banyak belajar benda baru which is kinda interesting jugak lah plus dapat kenal dan tengok macam-macam perangai manusia.

Tahun ini ada dua orang pelajar Ting 5 tak dapat graduasi sebab 3 kali gagal Add Maths.aiseyh.kesian jugak tapi syarat yang ada kena patuhi.

apa lagi ya.oh.pelajar Ting 2 pun dah habis Checkpoint.kita tunggu jelah result mereka next year nanti ni.berdebar jugaklah..entah apa-apa result yang dapat nanti akhirnya kononnya melambangkan cikgu tu jugak bagus mengajar atau tidak kan.hehehe.begitulah mentaliti semasa.

Gambar ni diambil tahun lalu masa jadi guru pengiring Karnival Matematik di MRSM Kuala Krai