Sunday, November 21, 2010

#19

19 Nov.

hari ni super duper penat..pagi2 lagi dah berjalan ke Volt (name apartment) yg kami bakal duduk tahun depan..berjalanlah kami 4 org, aku ena qila n dibah untuk setelkan pembayaran semua, nak tanda tangan agreement semua..ok..skang da pokai..duit abih bayar bond umah, dan sewa untuk 3 bulan yg kami tak duduk tu..hurmmm~sedihhh........

duk kat tingkat 12, izzati and the gang duk tingkat 15..
penat sebab kene clearkan barang2 dlm bilik ni, angkut naek van pegi hantar kat volt tu..3 kali trip gak la van pegi amik barang2 kami..hihi~thanz kak nisa sbb sudi tolong drivekan brg2 kami ke sane..


5 comments:

sizuka[Izzati] said...

whoahhhh dah masuk rumah baru!nak datang lawat!:D

eiela said...

cantiknya rumah baru tuh. dok tingkat 12, gayat den.

Latest Entri : Pisang Kaki Baik Untuk Kesihatan Kardiovaskular

Khairy said...

mak eh...penuh barang dalam keta. Keta tu tak lemas ke? hehe...lawa tgk entrance umah baru...hoho

faraisha said...

rajin gile update blog lately ni.hehe.bile balik msia?jeles!

cik nina said...

izzati--hehe..mari dtg lawat umah sy..heh~

iela--eh.plawat baru ke blog sy..takde la gayat sgt.bese je.heh~

khairy-- haha.agak lemas la..owh lawa ke entrance tu.hoho~

k.fara-- baru je sampai mesia ni..hehe.rajin sbb bru sempat nk update lpas exam.heh~