Wednesday, September 5, 2012

wall


Setiap kali mula sem baru, iaitu sejak first year lagi memang aku letak planner uni (planner uni ada dua bahagian, sebelah untuk semester I pastu sebelah lagi untuk semester II). So, untuk final semester  pun aku buat benda yang sama. Tapi. Setiap kali bangun tidur, aku tengok benda tu aku jadi stress. Memang la, macam yang sebelum2 ni, fungsi planner tu, nak kasi nampak sikit ape benda assignment yang nak kena anta next week, next month bla bla segala. But this time, it is not the same. Aku stress sebab for this time, fungsi planner tu macam dah bukan untuk ingatkan aku tarikh2 untuk hantar assignments. Tapi macam nak ingatkan aku, masa yang tinggal untuk aku stay kat Auckland dah makin suntuk.

Then aku tanggalkan planner tu.Aku print tarikh penting nak hantar assignment dan lekat kan camtu je kat dinding. Oh ye.Lekat gambar-gambar lain jugak supaya bila bangun tak stress macam tengok planner sebelum ni.


Thanks for reading.Have a nice day :)

No comments: