Wednesday, July 22, 2009

dan sebenarnya.....

dan sebenarnya..ada banyak benda yg sukar dijelaskan tentang banyak perkara dalam hidup kita..
dan sebenarnya, ada kalanya pertemuan yang singkat itu ada hikmahnya yg tersendiri walaupun kadang kala ia memang menyakitkan
dan sebenarnya, sememangnya sesetengah perkara sukar di luahkan dan hanya tersimpan di dalam hati..
dan sebenarnya, kita harus menerima hakikat dalam hidup kita bahawa tidak semua yg kita impikan menjadi kenyataan
dan sebenarnya, jika sehelai kertas yg putih bersih itu mempunyai hanya setitik hitam di atasnya, sememangnya lumrah manusia untuk melihat titik hitam itu sahaja drpd keseluruhan kertas putih itu..maksudnya, jika seseorang itu melakukan kejahatan, walaupun sekali, maka selalunya jarang orang mengingati kembali kebaikannya yg lepas-lepas..

dan sebenarnya, dua perkataan ini ialah tajuk lagu yang di nyanyikan oleh yuna..

muahaha..apakah??..
sebenarnya post ni nak cakap yg bahawasanya saya sangat happy kerana telah mendapat CD YUNA ORIGINAL tu secara percumaaa..siap ada tanda tangan YUNA lagi atas CD tu..
yang sebenarnya, insan baik hati yg telah memberikan CD itu kepada saya merupakan rakan yuna semasa di matriks undang2 dan uitm shah alam...dia telah memberi CD YUNA itu kepada saya pada bulan yg lepas, iaitu semasa saya saya sedang sibuk bekerja di koperasi itu, apabila dia tiba2 muncul di situ..huhu~
dia telah mendapatkan CD itu semasa di urbanscape 2009 yg lepas...kerana yuna telah membuat persembahan di situ pada tempoh hari..

to her: thank you soooo mucchhh taw..
saya sukakan CD itu sgt2 laaaa........
terima kasih daun keladi
terima kasih kerana telah memberikannya kepada saya..

dalam tu ada 5 buah lagu sahaja, dan yang sebenarnya adalah satu-satunya lagu melayu yg ada dalam tu..

gambar2 di bawah ini ialah cover album tu..





p/s-saya sangat sukakannyaaaa..

5 comments:

zatiesiska abdul rahman said...

suke jugak :)

Faiz said...

fyi, yuna merupakan budak perlis.. :)

rose.. said...

zatie: =)

faiz: eleyh..die duduk situ kejap je pon..huhu~ayah die kan keje kene pindah2

Viere said...

Wah.. yuna.. Tahniah dpt sign skali. nak boley? hahahahaha just kiddin.

...sarah n... said...

best2!


sume lagu dia best.

takleh nak pick mana feveret.

suka after midnight.

suka blue sand.

suka deeper conversation.

suka dan sebenarnya.

suka jugak apa yg europe tu.