Sunday, September 14, 2008

jalan2 shopping raye

pemandangan sekitar jalan msjid india, jalan TAR(tnku abd rahman, chow kit
sesak,panas,letih...
tapi seronok..
tiap tahun, mmg akan pegi tmpat ni utk beli baju raye,kuih raye..
huaaa3...



bazar yang sesak

capal

kuih raye




songkok besar.




10 comments:

usop said...

songkok besaq ad, capal besaq pn ad!!! stylo..

-Shafawati- said...

Amboi... dah nak raya ke? Shopping sakan.

Aku ni baju raya pon tak comfirm ada ke tak.. Mak aku suh beli kat sini tapi tak de yg cantik2 pun.. Kat jalan TAR mesti banyak baju cantik2 kan?

rif the great said...

bestnye dapat jln2 dgn parents.
mak aku xnk pegi msjd india or kl utk shopping
die kate sesak.
tp aku rase xla sesak mane kan rose?

eM-BerG said...

besh giler..
nak gi shopping gak arr camni

ena said...

amboi..
raye sakan nmpk?
besnye rose!!
kalu tau, aku ikut ko blek uma ritu..
aku kat cni pn bkn wat pape pn..
xda hasil..
waa..
hehe..

alicia keys said...

usop->mmg stylo!~

shafa->alahai rumate aku nih..yeke cmtu..sdey ak dgr..jom2 pi jln TAR lg..aku nak pi sane lg nnt time 27 aribln cmtu..ngee~bnyk bju2 cntik..

rifqi->sesak la jugak..tapi brbaloi..harga sume ok2..brg2 pon ok..brbaloi kalu pi

em-berg->hak2..shopping la kat korea tuh~

enna->tu laa..aku da ajak ko balik umah aku..huh~degil x nak ikut aku..huaa2

roomate tersayang... said...

amboi cik rose.... shoping raye nmpk....
kuih2.... baju2....

haziq said...

shopping je keje,,
=)

afiq said...

wah2... byk barang bli nmpak. ahaks

alicia keys said...

roomate a.k.a asmaa=hehe..nnt nak pi lg skali kat sane..beli kuih2 plak kot raseny..ngee~

haziq=mane ade shopping je keje..

afiq=huaa..x bnyk pon laa..adik2 yg beli brg2..org tgk2 je