Thursday, September 11, 2008

saho & brbuke

bila la nak bangun soq(bru blaja diz word ari tu) kat dewan selera KMS ni??
x larat sgt2 laa..
kengantukan mngatasi sgalanya..
nak brsiap semua..alangkah malasnya..
loceng itu...kenapa brbunyi kuat sgt..adoi..
seriously bnci sgt2 dgr..

sory asmaa..n ade insan(F.A) yg sudi tlg kjutkan saye bngun
tanpe kalian..saye tidak akan trjage untuk brsahur...
walaupun sekadar minum air & kurma sebiji..
cukup utk spanjang hari..

ketika brbuka,amat bnci melihat kucing2 itu
bukannye x suke kucing..tetapi
apabila melihatnya..mnyebabkan selera terus trbantut
kucing2 kurap..seriously nk muntah..
lebih baek brbuke di bilik sndiri..

ape2 pon...
esok, saye akan brsahur di rumah..yeaa!~

8 comments:

reza said...

aku x penah pon sahur kat ds..
hahaha...

-miyn- said...

ahahaha...

seriously lawak part kuceng tu..

nk muntah?


*kuceng tu msti nanges kalau baca*

s.e said...

soq tu ape?

s.E said...

weh jap. aku tertanye2. asal ko s.E e tu kene besar? hahaha

alicia keys said...

reza= tu la..aku pon x prnah saho kat DS tu...kmalasan tahap dewa..padahal bilik aku paling dekat ngan DS tu..

miyn= btol la..nk muntah..kucing asyik tgk je org yg tgh mkn ni.. then, mkn bape suap je..tros bngun..x lalu mkn da..

s.E= soq tu ape??haha..tenye la ur rumate..die kan org utara..pi tanye die ape mksudnye..nape E bsar?? suka ati la aku nak taip cmne pon..haha

hilmi said...

nape asmaa tu kecik tp insa F.A tu huruf besar. lelaki kah F.A tu? hahaha...

alicia keys said...

hilmi=sape ni??..gune name org laen eyh??..isy2..x baeknye die..hak2.. knape hruf bsar??..laa..suke ati la nk taep cmne pon..

Afiq said...

Bangun2 sahur.hehe