Thursday, September 18, 2008

lalala~~

What??!!

“Rindu nak blaja math”,…..??

Huisy..

Die rindu nak blaja MATH IB HIGHER LEVEL tuh…

taw la skang da amik course medic...

nak windu2 blaja math plak..

huhu~~


Haiyaa~~

Meh tolong ajar orang kat sini la cmtu..

Kalau dalam klas ade gak igt..

Blaja puas2 math..ade org jauh tu rindu nak blaja math..

Begitulah kate seorang budak kecik di rantauan…

di tempat yang kene tolak 6 jam waktu malaysia..

6 pagi di sini, 12 malam di sane..


Di tempat orang asing yg tak cukup makmum untuk mereka bersolat jumaat...

X de masjid ye kat situ..

Kat tempat yang agak pelik & aku tataw nak sebut b4 ni..

Tempat yang aku ingatkan kat rusia..haha..

rupe2nye kat sempadan german..

Mane la aku taw..


Mule2 igtkan die same batch,

sbb dia letak tanda pangkah besar2 kat lambang IB(kat frenster)..

(skang da x de fs..huk2)

Sesuke ati je tego..oit..x kan da masuk sem 3 da bnci IB lak..

Rupe2nye org tua yg aku tego tu..

Aiseyh~~malunyer..

Takpe2..selambe2..


Malam die fly,tibe2 jd motivator lak..

Ngee~~~thanz2..

Sume kate2nye diingati selalu..pesanan & nasihat..

Org igt taw..tgh ckp2, tibe2 super saver da abih~

Hee~~

Mlm last org tu saho kat mlaysia kan..

Syukur..die selamat smpai kat sane..

Mule2 igt da lupe da smpai tmpat org..

Sbb bg msg b4 fly x rply..waa..majuk2~

Tibe2 dpt msg..

“Diz is my Czech no..save taw..”

Ngee~~hepi2…


Buat org tu..

>jgn nakal2 kat tmpat org..

>jgn wat bnde bkn2 kat sane..blaja btol2..jgn dok maen ja..

>jgn tinggal solat & selalu bace quran taw..

>jage perangai,adab, tingkah laku sume laa..


Last but not least…


Jgn lupe org ni..

Ahakz~

=)


4 comments:

afiq said...

wah2.. insan istimewa.. ahaks.

hazmi damien said...

aku benci math..
fening paleku

Muhammad Hilmi said...

adakah dia itu senior kite?
dan dia dah terbang ke india?

alicia keys said...

afiq= erm..no komen

hazmi= benci??huaa..jgn2

hilmi= yup..senior kite kat jasin dlu..n senior ko kat trendak dulu..
bukan la india laa..republik czech..