Saturday, June 27, 2009

ahakz..topic itu lagi..

bukak2 je blog redza tadi..
topic itu..
semalam bukak blog majod, topic tu gak
wahh...blog ezzat pon..
blog asmaa pernah je ckp pasal tu dulu..
blog wankhai pun ade gak cakap bab2 tu before ni..
pendek kata, semua orang nak tulis topic tu dalam blog..
topic hot lah katakan..
semua ada opinion dan mengupasnya dari perspektif yg berbeza..
al-maklumlah..umur dah cecah 20-an gitu..

kalau korang perasan, aku tak pernah lagi kot letak pasal isu tu kat blog ni..
maybe ade, tapi secara tak langsung la kot..pernah ke??..anyone yg ingat, ada?
pernah je tergerak hati nak buat post tentang tu before ni.
everytime nak tulis je.mesti delete..sebab..entahlah.. ;P

walaupun one of the reasons camne blog ni tiba-tiba boleh wujud dan
kenapa aku delete friendster pada tahun lepas (walaupun friendster tu aku ada sejak form 3) tu macam ada kena mengena dgn topic tu...tapi nanti aku rasa macam sifat budak-budak aku hilang la pulak kalau cakap bab tu serius2 kat blog.. haha..ececeh..takde laaa..

hoho~..
aku suke je baca semua hasil penulisan korang tuh..
macam2 isi tersurat dan tersirat tuh...

5 comments:

redza said...

well rose, ko patut tulih gak psl tu.sbb aku tau ko mest lg byk pengalaman n pandangan.aku ni cetek je ilmu.papepon thanks sbb bc.

mama kepada nina said...

Byk pengalaman? Apa maksud tu?

Hill_Villa89 said...

Yup..ak stuju ngn redza..haha..nway,thanx coz sudi visit my blog..

emosah said...

aku belum 20 thn lagi pun.. patutlah aku tak taip benda2 mcm tu... hehehe...

rose said...

redza-u r welcome..tapi kan, ko salah rbab byk pengalaman tu..totally wrong bro~

mama-abaikan mereka

majod-amboi...ko setuju je dgn redza eyh

emosah-aku pon belom 20 tahun dik oi