Sunday, January 11, 2009

hari ahad

sejak malam tadi, mata n hidung berair sentiase..
asyik bersin..n rase nak demam..
kepale berdenyut2 n rase berpinar2 jgn cerita laa..
both of my rumates went for silat from after isya' until 1.00 am i guess..
sudah plan mahu siapkan hmwk chem n bm..tapi..
hanya mampu menahan sakit tekak yg teramat..
n kesukaran bernafas yg teramat..loya juge..
tidak dapat lena spanjang malam..
baru hendak terlena, mama call..

"kami nak lawat akak esok"
aku trsenyum lebar..rase sakit yg dialami hilang seketika..
mmg sgt perit untuk menuturkan kata di telefon..sbb tekak aku skt.
mate terus berair..hidung juge..ya allah..seksanya..
tolonglah semasa oral bi nnt..
harap2 suare aku ade apabila turn aku tiba utk rakaman..


sudah2..tidak mahu bicara pasal sakit lagi..
mcm biase lpas amik aku, pegi skola adik aku..
n lunch kat sane..gulai telur fevret aku..
ayam masak smbal n sayur sawi..yeaaa~
walaupun mslh keadaan kesihatan aku agak mematikan selera aku
untuk makan, namun berjaya gak aku habihkn nasi..
thanz mama..masak pagi2 utk akak..ade laksa juge
utk diberikan pada rumates yg suke mkn laksa..
thanz papa..yg drive utk lawat akak..

dalam prjalanan kembali semula ke kolej terchenta..
singgah sebentar di the store..huaa2..ade jualan murah
untuk pemegang kad keahlian the store rupenye..
semalam n esok sahaja promosi itu...
thanz mama..coz belikan 4 helai T-shirt yg pada mulanya
berharga rm 138..tetapi selepas gune kad membership tu
hanya rm 40 sahaja..hahaha...
puas aku pusing the store bertanyakan akak2 salesgirl kat situ
sape yg ade kad keahlian..tetapi sume kate tak ade..
nak taw sape yg last2 bagi aku pinjam..
dah agak putus harapan time tu mase tanye die..
haha..pakcik guard yg jage the store tu..haha..
thanz pakcik..dpt gak saye memiliki baju2 idaman itu..

baru lpas call mama..sudah sampai rawang..
syukur~

4 comments:

http://d-a-i.vox.com/ said...

makanlah panadol actifast..
bertindak berganda2 cpt..
bleh dimakan walopun prut kosong..
iklan saje.. =P

..alicia-rnro.. said...

erm..da sehat da..
huaa3..aku tak suke mkn ape2 ubat...

Viere said...

mesti pak guard tu hairan tetiba ja tanya kad the store. hehe

..alicia-rnro.. said...

agak laa..
muke die blur gile time ckp nak mintak pinjam kad tu..haha..