Monday, December 22, 2008

7 things..

emosah..emosah..
segan dowh ko suh wat tagged ni..
aku maen2 je la..hehe.. tapi aku wat jugak la..demi ko..

7 fakta tentang aku
1. di lahirkan di sarawak
2. suke gile makan coklat
3. suke warna purple
4. suke tgk tv
5. selalu n cepat homesick
6. pernah pakai braces selama 3 tahun
7. tak suke dgr loghat kelantan..oppss..

7 perkara menakutkan aku di duniawi ini
1. yg mencipta diri ini-allah maha besar.
2. hidup sorang2 kat muke bumi ini
3. kalau parents aku marah kat aku..
4. bile takde sesen pon dalam poket aku..
5. kalau takde makanan lgsg time aku tgh lapar
6. perogol bersiri
7. kejadian bunuh-membunuh berleluasa-perang, sembelih, rompak2..

7 lagu yg paling aku layan
1. bon jovi-always
2. nelly & kelly- dilemma
3. Alicia keys- if i aint got you
4. ziana zain-kekal
5. awie- ukiran jiwa
6. vertical horizon-the best I ever had
7. oasis-stop crying your heart out

7 Perkara yg selalu aku sebut
1. cmtu ek?
2. gile r..
3. OMG
4. seriously
5. rilek r
6. lapar r
7. tak sukenye..

7 perkara yg bernilai bg aku…
1. my family
2. my friends
3. kesihatan tubuh badan yg baek
4. happiness...
5. pengalaman yg tak dapat dibeli.
6. good n bad memories-aku sedar bende ni penting,
mase tgk cite greys anatomy
7. kesetiaaan, kejujuran n kepercayaan-tak dpt di beli dgn duit.


7 pertama kali dalam hidup aku…
1. lemas time kat kolam renang kat mrsm jasin, bukan tak reti berenang, tapi sbb tibe2 kaki kejang..nasib baik aku idup lg smpai air ni..
2. menangis gile2 bile ade org kne bunuh-yg psl nurin jazlin ari tu.
3. bedah tikus-kat kms ni
4. non-stop maen lagu awie n ziana dlm hp, dr btry hp tu full,
smpai abih terus..
5. pakai contact lens time form 4..
6. tgk ade org tu delete nickname yg org laen bagi kat facebook tu..wlupun nckname yg diberi tu juz due huruf je..huaaa3..
7. ade kwn mcm emosah..die ni klaka dowh..baek hati..
penyayang..die ade ade group sendiri..name group tu.. emo-group..haha..tibe2 promote psl ko lak..


7 org untuk siapkan tag ni…haha!
1. alicia keys
2. beyonce knowles
3. erra fazira
4. .......
5. ..............
6. ......................
7. tak nak tag sape2 sbnrnye..

3 comments:

emosah said...

ada org puji aku siot...
malunya...

..alicia-rnro.. said...

eeuuww
geli jek dgr ko malu2 kucing
muahaha

emosah said...

ala...
geli plak dia....
bedah tikus x geli plak ek???
pelik tul...