Tuesday, December 16, 2008

awan dania



muahaha..aku layan jek cite ni..
seriously, bagi aku jalan ceritanya agak menarik dan lain dari yang lain..
time tgk cerite tu, ade gak teringat mase time kecik2 sekolah rendah dulu
bile cikgu tanye nak jadi ape pastu kene ade isi tempat kosong dalam
borang besar tu kan..ingat x?
cite-cite nak jd mcm dlm cite awan dania ni mmg ade r..
tapi masuk je MRSM..dah lupekan terus niat nk jadi tu..
so, dalam cerita ni...mengisahkan DANIA(bagi aku minah ni cun)
yang nak capai cita2nya tu la..
gelagat die mmg sempoi abih laa..ala-ala tomboi tapi still ayu..

ape-apepon..aku suke sume la yg dalam cerita ni
kawan2 dania, cikgu dania, kelas yg dania pegi, dressing dania..
muahaha..

di bawah ni beberapa episod cite ni laa...








11 comments:

:::...zuE'S...::: said...

aku x ske pon cite ni rose,,
busan la,,hoho..
tp layan sket2 la,,
mcm cite jepun sket ak rase,,
Attention Please,,ko pena tgok cite 2??besss,,

alicia keys said...

zue-tak pernah plak aku tgk cite tu..
aku tak layan cite jepon..
best ek..thun dpan r ak tgk..
mane ade busan cite ni..
huaa3..

lattalilat said...

aku dah tgk da...
aku rase x perlu diteruskan siarannya sbb storylinenya yg x best dan plot yang berterabur.
~all in all...awan dania x best.

-miyn- said...

siries jugak, macam attention please.

pasal sorang budak yg kurang sopan, nk jd pramugari.

kak rose, tgkla cita tu! siries lg best dr awan dania ni, sbb dia lg stailo, hehehe.

tp okla, scha ni kiut!

>alicia-rnro< said...

latta-ko ni sape?tak prnah pon bagi kat page aku pon b4 ni..
huh..bagi aku, cite tu tetap best..lantak ko nak kate ape..

miyn-yeke..huaa2..dah due org promote cite tu..nnt kne tgk gak la nnt..

emosah said...

dania ni mcm azhani kan???
hehehe....
perempuan brutal...

r a y z i n i e said...

haha.aku lyn je tgk.da xde pe nk dibuat time cuti.lol
it's different from others. cuz aku suke psl aviation/aircraft sume.heh

..alicia-rnro.. said...

emosah-yeke..agak r..ade la sket2..windu gak kat die coz slalu melepak kat bilik enna tu..azhani brutal..lalala..

ezzat-huhu..yup2..laen dr yg laen...

emosah said...

kalau minah tu tau...
abis la kita rose...

..alicia-rnro.. said...

bia22 die taw..mmg betol ape..

fieqa said...

hua3~..
cite ni best laa..
watak dania tu comey2 laa..
first tgk, da trus melekat nk tgk trus..hahaha

kpd sape y x minat, bior je kak rose..
xpe2..ade lagi ramai minat kat luar tu..haha
wink*