Saturday, December 20, 2008

..kaset..

hari ni bangun awal gak laa..dlm 5.30 am cmtu..nape entah..aku pon tataw..
parents awal2 pagi dah kuar keje..mama ade msyuarat utk tande paper SPM..
tinggal la kami 3 bradik di rumah ini..due2 adik aku syok abih tido..
mentang2 papa n mama takde kat umah ni.

aku pun brjalan la menuju ke bilik aku..name je tu bilik aku..
tapi aku tak pernah tido situ sejak masuk KMS..huhu~
entah ape tujuan tibe2 pi situ time pagi2..
tgk kat rak buku n meja study..tgk kotak simpanan..
aku pun capai la kaset2 yg bnyk2 tu..haha..zaman kegelapan dulu..
buang duit je beli kaset mcm2 jenis..bukan kaset je, magazine galaxie pon...
aku capai kaset avril-under my skin dgn jennifer lopez-rebirth
aku layan due2 kaset ni.pasang kuat2..peduli ape aku..
sebelah rumah ni takde orang duduk..sbelah umah lg org da pegi keje..
blakang umah pon sume dah pi keje punye la..wlupon aku pasang kuat,
adik2 aku tak bangun2 gak..huaa3
sementara tunggu mesin basuh tu pusing kain,
main bnyk kali gak kaset2 yg ade tu..best2..dah lame tak dgr..

entah la
kelmarin n semalam, dok layan cerite sembilu I & II
dah banyak kali tgk..tp tgk je bnyk kali..
aku yg beli due2 cd tu kat terminal 1..
rumates geleng2 je tgk aku beli cerite cmtu..
nak wat cmne..dah aku minat lagu2, jln cerite, n pelakon2 cite tu..
awie, ziana zain, erra fazira..
haha..biar la org nak ckp ape aku layan cerite cmtu..
tak masuk lagi bab aku layan lagu2 frank sinatra..yg mcm lagu bwh ni..
seriously, aku mmg layan lagu2 cmni....






2 comments:

emosah said...

rose pelik gila...

..alicia-rnro.. said...

part mane yg pelik tu??